Herşey Burada || Tekrar Sizlerle
Sitemize uzuun bir aradan sonra tekrar hoşgeldiniz .. !




 
AnasayfaKapıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Virtual DJ Proffesional=>

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ayboos
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 124
Kayıt tarihi : 31/01/10

MesajKonu: Virtual DJ Proffesional=>   Ptsi Şub. 01, 2010 9:10 pm

Virtual Dj Programı Bir Prodüksiyon Programı Değildir .Bu Programla Neler Yapabiliriz ?
Maxicep.com - Dj Programı Kullanımı - 2 Şarkıyı birbirine karıştırabilir , kolay geçiş sağlayabilirsiniz
- Sanal Plak lar üzerinde scratch atabilirsinz
- Şarkıya efect verebilir , şık bi görünüm verebilirsiniz
- Ekolayzır sayesinde baz - tiz ayarı yapabilir ve kayıt yapma imkanına sahip olabilirsiniz .
- Çeşitli Dj Konsollarına bu program sayesinde kolayca hükmedebilirsiniz.

BPM ( beat per minute ) = dakikadaki vuruş sayısını gösterir . Şarkının Ritmi (Pitch) dir . Eğer 2 şarkıyı mixlemek istiyorsak bu BPM olayını iyi öğrenmemiz lazım .Mesela Deck A da çalan şarkının BPM i 95.0 , Deck B deki 102.0 diyelim.. Biz ikisininde BPM lerini Pitch Band tan eşitliyoruz ki ikisininde ritmi aynı olsun .

Program Ekranı aslında yeni başladığımız için çok işimize yarar . Ekran dan bassların ne zaman geliceğeni görüp ona göre ayar yaparız . Fakat ilerledikçe bu bizim aleyhimize olur . Bunu da unutmayalım .
Şimdi , 2 deck e de şarkılarımızı attık . Crossfader ı A ya dayadık . Başlattık şarkıyı ( BPM lerimizi zaten daha önceden eşitlemiştik ) . B şarkısında ise daha önceden girmek istediğimiz bölümü CUE tuşuna basarak bi bakıma işaretliyoruz ( CUE ne olduğunu açıklıyıcam ) A şarkısında , geçişe yakın ( ister effect ister , fade out tekniğiyle ) yawaş yawaş fader ı B ye doğru çekiyoruz . O sırada CUE noktasına aldığımız yeri başlatıyoruz . Ve hemen seslerin birbirine karışmaması için ekranımızdan bassları ve drumları birbirinin üstüne getiriyoruz . Böylece miximiz gerçekleşmiş oluyor . Fade out sırasında ister equalizer den ister effect vererek , ister bi kaç sample la işi götürebilirsiniz . Bu sizin yaratıcılığınıza kalmış bişey .. Şu anda yaptığımız şey '' beat mixing '' dir . Ve yeni başlayan birinin öğrenmesi gereken en temel kavramdır .






Temel Açıklamalar
Beat = vuruş , instrumental
Akapella = Vocal , sadece vocal den oluşmuş şarkı ( mush up )
Scratch = Plağı ileri itip çekerek yapılan sesler . özellikle ve özellikle temiz bir vokal ya da ses e yapılmalıdır . Yoksa çok anlamsız kötü seslere sebep olur. Şık olmaz ..
Cue = Şarkının istediğimiz bir bölümünü kesmek . Yani İstediğimiz bir bölümde Cue ya bastığımızda bi dahaki sefere hep aynı yerden devam eder .
Loop Almak = Loop kısa ama tekrar ettiğinde bir beat oluşturabilen sampledır. Çok işinize yarar.






Bir başka değinmek istediğim konu ise şarkının beat inin ( altyapısının ) değiştirilmesi . Yani şarkının tam Dj mix ini yapmak istyorsanız 2 seçeneğiniz var :
* herhangi bir prodüksiyon programıyla beate ufak tefek değişiklikler yapıcaksınız.
veya
*en çok kullanılan yöntemlerden biri , akapella & instrümental . Yani serbest vocal i alıp kendi yaptığınız beat Le mixliceksiniz . Kolay ve kullanışlı bir yöntem.


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ----> http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=virtual-dj&lid=1085
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://herseyburada.qforum.biz
Big-SpideR
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 89
Kayıt tarihi : 02/02/10
Nerden : Uzαкlαяdα Biя Yэяlэяdэ...

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Cuma Şub. 05, 2010 9:20 am

Paylaşım için teşekkür ederiz:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
semisemse
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 02/02/10
Yaş : 22
Nerden : Destroyed Village

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Cuma Şub. 05, 2010 2:42 pm

evet teşekkürler adminim eline sağlık..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Big-SpideR
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 89
Kayıt tarihi : 02/02/10
Nerden : Uzαкlαяdα Biя Yэяlэяdэ...

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Cuma Şub. 05, 2010 2:42 pm

Acayip program ya Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayboos
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 124
Kayıt tarihi : 31/01/10

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Çarş. Şub. 24, 2010 7:27 pm

Çok kolay.Semisemse bilir. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://herseyburada.qforum.biz
Big-SpideR
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 89
Kayıt tarihi : 02/02/10
Nerden : Uzαкlαяdα Biя Yэяlэяdэ...

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Perş. Şub. 25, 2010 9:06 am

İnşallah demo çıkmaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Big-SpideR
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 89
Kayıt tarihi : 02/02/10
Nerden : Uzαкlαяdα Biя Yэяlэяdэ...

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Perş. Şub. 25, 2010 9:08 am

İyi güzel anlatmışında bu trial versiyon be kanka,Ne işe yaradıki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayboos
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 124
Kayıt tarihi : 31/01/10

MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   Perş. Şub. 25, 2010 7:49 pm

Orjinali yok.Ana sitesinde bile trialini veriyor. Surprised
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://herseyburada.qforum.biz
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Virtual DJ Proffesional=>   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Virtual DJ Proffesional=>
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Herşey Burada || Tekrar Sizlerle :: --GeneL-- :: DJ&Prodüksyon-
Buraya geçin: